miércoles, octubre 18, 2006

La Visita Esperada

Ahir vaig tenir una visita i reunió llargament esperada i desitjada. Calia fer-la i de manera una mica sobtada s’ha produït. Potser era necessari donar una mica de temps. A vingut al meu terreny però no importava, hi havia voluntat.
Calia començar obrint els sentits i entendre els motius dels desacords, mals entesos o actuacions no satisfactòries per algunes de les parts.
Sens dubte hi ha punts on els criteris son completament diferenciats, però crec que com no em pertoca a mi prendre la decisió, l’únic que puc fer és donar la meva opinió i els meus arguments i que l’altre part ho tingui en compte, però la decisió sempre serà seva.
Vaig poder explicar aquells temes que més m’han dolgut, que m’han arribat de manera directa o indirecte i que creia no era just que s’haguessin dit o produït sense una defensa o argumentació per aquelles persones què, penso, tenien l’obligació moral de fer-ho.
Espero i desitjo que comenci una nova etapa, una etapa de col·laboració, d’escoltar i ser escoltat, de refer temes perduts o mig perduts, de valoració de la gent que tens al teu costat, que has tingut al teu costat o que pots tenir al teu costat, un altre vegada... És el moment de treballar conjuntament pel mateix objectiu.
Cal donar temps per veure si les meves intuïcions son correctes i es fan realitat.

No us preocupeu si no ho enteneu, qui ho ha d’entendre, ho entendrà.