jueves, octubre 12, 2006

Donant resposta als "dimes y diretes"

Amb aquest bloc vull donar resposta a les diferents qüestions, afirmacions i dubtes que els meus conciutadans tenen envers la meva vida i la meva persona, des de que he deixat l’alcaldia i que, com és normal en un poble petit, corren de boca en boca i a una gran velocitat, amb respostes de tot tipus i mena que fins i tot a mi, ja acostumat a aquests temes, em sorprenen.

Les trucades telefòniques o els comentaris dissimulats que em fan, per intentar treure la veritat son constants i he pensat que el meu blog pot ser una eina interessant per donar-hi resposta. Així doncs, aquí en teniu algunes:

• No ens venem, ni tenim intenció de vendre’ns la nostra casa de Viladecavalls.
• No anem a viure a Matadepera.
• No treballo a la Diputació de Barcelona.
• Vaig el número 76 de la llista per CIU a les eleccions al Parlament de Catalunya del proper 1 de novembre.
• No vaig marxar emprenyat amb el nou alcalde quan vaig deixar l’alcaldia.
• Tinc molt bona relació i amistat, cosa que em satisfà moltíssim, amb la Glòria i el Lluís, però això no vol dir que em faci d’ERC.
• Estic treballant en una empresa francesa, de la que soc soci, i donat d’alta a la Seguretat Social del país veí. Per cert, m’ho passo molt bé en aquesta nova etapa.
• Continuo mantenint els mateixos amics, que per això són els meus amics.
• Vaig deixar l’ajuntament perquè ja tocava després de tants anys, havia decidit no presentar-me un altre vegada, ho havia comunicat al meu partit i companys i aquest mateix partit i el meu segon de la llista, em van demanar que avances la meva marxa perquè pogués entrar d’alcalde el Sebastià, cosa de lo més normal i que fan tots els partits.

A partir d’aquest moment soc un ciutadà més, com qualsevol altre, i la meva intervenció a la política municipal és nul·la. Per altre banda ningú em consulta, cosa també de lo més normal, i la única cosa que m’emprenya és la manca de veritat o les mentides que es diuen, de manera intencionada o perquè el cervell no dona per més.

S’ha de donar temps al temps i tot torna al seu lloc. Si cal més respostes i esteu interessats, no us preocupeu, estic il·lusionat amb el meu blog, tinc molt de temps i puc fer un segon lliurament.

Bona nit i tapa’t. (Està bé això del bloc, ara tan sols falta que la gent ho llegeixi)